Zile de decembrie!

Nu este un filmulet reusit,nu am multe poze dar totusi am tinut sa fac aceasta  postare in  ideea de a va indemna sa mergeti in aceste zile de decembrie sa va bucurati de ceea ce ofera aceste sarbatori de iarna!
Febra sarbatorilor de iarna isi face simtita prezenta in fel si chip peste tot, in orice coltisor din aceasta tara si este minunat sa ne bucuram de ea!
Noi am fost aseara si ne-am umplut privirea si sufletul cu frumos!
Eu va doresc sa aveti zile senine, pline de bun si frumos!



Zile frumoase cu caldura in casa si in suflet!

12 comentarii:

  1. Foarte frumos Medy!
    Mie mi-a placut si filmuletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie tare dragi mi-s luminitele de sarbatoare!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. La fantani nu am ajuns, dar imi place cum arata Bucurestiul plin de luminite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb, Bucurestiul e in plina sarbatoare! Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ohooooooo....capitala noastra si-a luat hainute de sarbatoare.....
    Tare frumos mai e ! Se aud si colindele pe strazi ???
    Am vazut cum arata Clujul noaptea.Este superb si el !
    La noi , insa, aceleasi beculete si podoabe de acum 20 de ani....pacat !
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu Sidonia ,chiar nu am auzit colinde.
      Lasa draga mea ,de ce sa mai dea banii pe altele ca tot de la noi din buzunar ii scot:))
      Pup si toate cele bune iti doresc!

      Ștergere
  6. Este perioada in care imi place cel mai mult Bucurestiul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este frumos intradevar ............si mie mi-a placut tare mult!

      Ștergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes