Alb si gri


ALB si GRI..........................acestea sunt culorile iernii in padure!...............si acolo unde nu este zapada poti vedea un covor de frunze maronii.
Ieri am luat pranzul impreuna cu sora lui George.
Amandoi amatori de plimbare  au zis ca dupa masa nu este bine sa te intinzi in pat ci sa iesi  afara sa faci miscare.Si uite asa m-au corupt ...............hahaha.................directia spre care ne-am indreptat a fost padurea Snagov.
Ne-am destins, ne-am relaxat, am respirat aer de padure dar.......................eu astept primavara cu al ei colorit, cu verdele crud,cu ciripitul pasarelelor, cu mijirea ierbii si a ghioceilor,cu aerul acela specific primavaratic, cu flori fel de fel ,cu pomi incarcati de frunze verzi.......................eeeeeeeeeeeeeeeeeei................daaaaaaaaaaaaaaa...................mi-e dor de primavara!!!

Cu Sorella.
  Stiti de ce rad?.....................pentru ca Sorella a incercat sa-l cuprinda cu bratele pe George si  a fost cam     greu.................hihihi...............trebuie spus insa ca a intrat deja la dieta!
   Sunt inalti si drepti.


O pata de culoare................muschiul de pe pomi ramas si peste iarna verde.
Merita sa incercati o astfel de plimbare!

7 comentarii:

  1. Medi....si mie mi-e dor de primavara !!! Si de o vreme uscata....
    Va tzuc cu drag si pe tine si pe George.
    .Sa ai o zi senina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Sidonia!
      Si eu pup cu drag atat pe tine cat si pe Valy!

      Ștergere
  2. Offfffff... deci nu sunt singura care astepta primavara... :)
    Super plimbarea.. desi suntem aproape de Snagov, n-am mai fost de cativa ani.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Simona,te invit la plimbare draga mea!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place vremea aceasta iar pozele aduc cu ceva din zona mea ,suuuuper:)

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes