Intalnire marca GUSTOS

Daca s-a obisnuit ca in vara sa ne intalnim la Alba-Iulia ,ei bine in luna lui septembrie cand Gaby si Mone vin in Bucuresti acestia fac strigare de intalneala.
Si de asta data ne-am intalnit la ei in apartament(undeva vis-a-vis de cofetaria Scala) unde am baut impreuna o cafea ,am rontait cate ceva sarat si dulce,am pozat la foc continuu,am ras,am vorbit vrute si ne-vrute  .Si uite cum au trecut 2 ore fara sa ne dam seama .Mone a venit cu ideea de a merge si a lua pranzul la Carul cu bere....................buuuuuuuuuuna ideea am zis!Dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ  si cum totul era plin la Carul cu bere intr-un final ne-am decis sa pranzim la Negresco.
Si inainte de a da curs pozelor care vorbesc mult mai bine decat mine voi face prezenta:
Gaby si Mone
Iuliana Tarnaveanu
Mari
Bunica Pusi
Alina 42
Leontina
Delia si Mihaita
Silvioara
Doina G
Ducess
Eu
Si chiar daca afara era innorat si chiar a plouat, buna dispozitie a fost la inaltime  si de aceasta data.
Si acum las pozele sa vorbeasca ...........eu voi spune doar atat...................a fost MINUNAT.
Am plecat de acasa si din drum am luat-o pe Silvioara.........trebuia sa ne intalnim cu celelalte gustoase in fata blocului unde erau cazati Gaby si Mone..................intre timp a inceput sa ploua.................am intarziat un pic .............la locul intalnirii ne-au intalnit cu Mari si Leontina.................intre timp a aparut si Bunica Pusi.Am urcat si am fost intampinate de gazde.
Sus mai erau Alina,Cristina,Doina G si Iuliana.


Poze,poze si iar poze........de grup sau instantanee.



A aparut si Delia cu Mihai.

Rontaim si in acelasi timp povestim.


Plecam spre Carul cu bere si in fata blocului mai facem cateva poze.


Mergem si .....................pozam.


Am ajuns la Universitate.........ne odihnim un pic, cum altfel decat facand poze.....................hihihi.




Ajungem in zona restaurantului Carul cu bere.

Mone vine cu vestea ca nu sunt locuri disponibile la Carul cu bere................ufffffffffffffffffffffffff.

Alta alternativa a fost restaurantul Negresco.


Consultam lista cu bunaciuni.

si asteptam comanda.

A sosit berica.
   Hai noroc!



    Eu m-am delectat cu un orange .............deh, sunt sofer.
In astepratea mancarii discutam, pozam si ne veselim..Cristinei ii era tare foame si astepta cu nerabdare gratarul de berbecut comandat.


A sosit mancarea.................mici cu cartofi prajiti,piept de pui la gratar cu piure de cartofi,ceafa de porc la gratar cu cartofi taranesti, gratar de berbecut cu mamliguta, berbecut in sos de vin cu mamaliguta......................mmm....................bun!








Pofta buna tuturor!



Plecam cu zambetul pe buze si cu speranta sa ne intalnim cat mai repede  voiosi si sanatosi.

Timpul petrecut impreuna a fost scurt  si ne este tare greu sa ne despartim.
Mai facem o poza.
Timpul petrecut impreuna a fost scurt  si ne este tare greu sa ne despartim...................si totusi trebuie!
Si parca nu ne vine nici uneia sa plecam

    Dar .......gata.............fiecare plecam spre casa.
Pup pe toti si multumesc Gaby si Mone!
Sa ne revedem cu bine dragi gustoase!

23 comentarii:

  1. Cum sa va despartiti daca n-ati terminat de povestit si de facut poze ???
    Cred ca a fost minunat pentru ca stiu cum sunt intilnirile noastre si ce oameni deosebiti avem in marea noastra familie a "gustoaselor "!!!
    Medi...sti ce facem acum ???
    Organizam o Intilneala la Timisoara, in octombrie....Vii ?
    Te tzuc cu drag si ...te asteptam cu bratele deschise...

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca o zi superba adaugata la toate celelalte. Amintiri dragi alaturi de prieteni si mai dragi. Sa ne ocroteasca DD pe toti si sa ne ne bucuram de aceasta prietenie frumoasa ce ne-a legat pentru multi ani de acum incolo.
    Multa sanatate tuturor si la cat mai multe intalniri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sidonia tu stii foarte bine ca timpul petrecut impreuna nu este niciodata suficient.
    Stii la fel de bine ca si mine, ca si celelalte gustoase cum sunt aceste intalniri si cat de bine ne simtim impreuna.
    Da, stiu Sidonia.........am aflat de initiativa voastra de a va intalni la Timisoara.Nu pot veni insa pentru ca in octombrie vom pleca in vacanta.
    Pup si imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa dea Bunul Dumnezeu sa avem cat mai multe asemenea intalniri ,Delia!
    Sa fim sanatosi cu toti !

    RăspundețiȘtergere
  5. Timpul petrecut cu prietenii este mereu prea scurt...

    RăspundețiȘtergere
  6. Medi,ce frumos a fost,si imi place si cum ai povestit.
    Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Medy in cuvinte putine ai spus tot ce am simtit si eu! As vrea ca timpul sa se opreasca in loc cand ne intalnim! deja mi-e dor de voi!
    Mii de pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo fetelor sa fiti sanatoase si vesele tot timpul!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase aceste intalniri cu prietenii.Sa va fie de bine si la cat mai multe intalniri.
    Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Oau ce gustoase..gustoase!
    Pacat Medi ca nu poti ajunge la intalnirea din Timisoara. Poate in drumul vostru faceti o halta.
    Pupici de la Simona din Arad!
    Asteptam poze cu alte bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai cum altfel sa fie decat frumos,Silvioara!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dia, intradevar sunt tare reusite aceste intalniri.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Gustoase de gustoase,asa-i Simona.........hihihi.
    Cu siguranta nu voi ajunge la Timisoara ,vacanta nu va trece pe acolo.
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumos ai povestit Medi! De cate ori ne intalnim, ma simt atat de relaxata de parca as fi fost o luna in concediu la mare (pentru ca acolo ma simt eu cel mai bine!) Uit de griji si probleme. Din pacate, timpul trece asa repede...Sa ne ajute Dumnezeu sa ne intalnim de cat mai multe ori!

    RăspundețiȘtergere
  15. Medi draga, ce frumoase si elegante sunteti toate. Imi pare nespus de rau ca nu am posibilitatea sa fiu la intalnirile voastre din Bucuresti. Cu gandul si sufletul sunt intotdeauna langa voi, oriunde ati fi. Am admirat pozele voastre si pe forum, nu ma mai saturam privindu-va, desi Delia a incarcat har Domnului multe. Ma bucur pt faptul ca reusiti sa va strangeti in fiecare an la voi acasa, pe langa intalnirea anuala de la Alba. Cel mai important pt toata lumea este prietenia care s-a infiripat intre noi si familiile noastre, ca si cand ne-am sti de o eternitate. Va pup pe toate, sa va fie de bine intalnirea, sa va alimenteze cu bucurie si amintiri frumoase pana la urmatoarea. Vacanta placuta, te asteptam cu noi povesti si imagini. Pe unde va indreptati pasii anul acesta?

    RăspundețiȘtergere
  16. Mari, toate intalnirile noastre sunt frumoase si parca legatura dintre noi devine din ce in ce mai puternica.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Doina G.,niciodata cuvintele nu pot reda ceea ce simtim noi d'asta las pozele sa "vorbeasca" pentru ca ele pot spune mult mai mult decat mine.
    Sa ne ajute Bunul Dumnezeu sa fim sanatosi cu toti si sa ne intalnim multi ani de-acum inainte!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  18. O alta gustoasa............Lenutica draga mea...........stiu ca traiesti intotdeauna clipele pe care gustoasele le petrec impreuna si ma bucura tare mult ca te delectezi cu pozele.
    Pup si imbratisez cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere
  19. Deoarece n-am intrat de mult pe forum sau chat,nu stiam de intilnirea asta.Ma bucur,pt,toate care au fost.Ai povestit f.frumos,Medi.
    La cit mai multe intilniri,dragelor!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes