Intalnire marca Bucataras.ro

Postarea aceasta trebuia facuta cu ceva vreme in urma,adica undeva la jumatatea lunii aprilie, dar din motive personale am intarziat cu ea.Si pentru ca peste cateva zile urmeaza o noua intalnire marca Bucataras.ro mi-am zis ca repede,repede trebuie sa dau drumul si acestei postari.
Deci...........................strigarea a facut-o Ancuta care a venit impreuna cu sotul ei pentru cateva zile in Bucuresti.Au raspuns prezent............Nico,Bunica,Panacris,Mari Scarlat,Motanel,Padre cu sotia si fetita,eu si George si bineinteles cea care ne-a adunat Anca impreuna cu sotul.
Punctul de intalnire a fost Hanul Berarilor unde am petrecut o dupa-amiaza cum numai bucatarasii stiu sa o faca.













Pe sambata la Slanic/Casa Mara!

11 comentarii:

  1. Frumos, Medi, frumos! Şi pe lângă fotografiile reuşite, trebuie să spunem că cel mai important lucru este faptul că ne-am întâlnit şi ne-am omogenizat ca şi când ne-am fi cunoscut de-o viaţă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos a fost, dar din pacate prea scurt. Sper sa mai avem astfel de ocazii mai des.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ancuta stii ca se spune............tot ce este frumos trece repede dar asa cum spui si tu eu sper sa fie si alte ocazii pe care sa le petrecem impreuna.
      Pup!

      Ștergere
  3. Suuuuper! eu ma topesc de regrete ca nu reusesc sa pup si eu o intalneala din asta :(((( poate la urmatoarea "urmatoare" intalneala :))
    sunteti niste scumpiciosi! abia astept, abiaaa astept sa va cunosc si sa va iau pulsul! muaaah!

    PeSe. ce de expirate p'acolo :P:))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laurel,eu sunt convinsa ca intr-o buna zi v-om avea ocazia sa ne strangem in brate.
      Toate cele bune intregii familii!

      Ștergere
  4. Ehe,dar stiu ca va-ti rasfatat nu gluma;ce de bunatati a-ti papat!!!bravo fetelor,felicitari pentru ceea ce faceti!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Simona dar din pacate cred ca am ajuns prea tarziu.Totusi ma duc sa vad despre ce este vorba.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes