Cea de-a patra intalnire a gustoaselor

Asa cum v-am obisnuit in ultimii ani si anul acesta ne vom intalni la Alba-Iulia in zilele de 6,7 si 8 iulie.




Strig catalogul:
1.Anena  si familia
2.Sidy si Valy
3.Menuca  si Ion
4.Medi  si Camelia
5.Alina 42
6.Gabi  si Mone
7.Lenuta si Nelu
8.Angela
9.Iuliana Tarnaveanu
10.Doina si Nicu
11.Iuliana
12.Mari si Leontina
13.DoinaG.
14.Bunica Pusi
yuuuuuuuuuuuuuupi...................duminica e posibil sa vina si George!
Si lista ramane deschisa ...............asa ca cine mai doreste este binevenit ............numai sa anunte.
Gazda noastra , nimeni alta decat Anena a facut deja rezervarile la pensiune.........vom fi cazate aici http://www.perlamuresului.ro/perlamuresului/
Haideti si voi!Eu, de-abia astept.


6 comentarii:

  1. Frumos la cetate, am fost acum un an si pur si simplu m-a fascinat! Distractie si voie buna va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Medi ...eu deja am ajuns sa numat orele nu zilele !!!
    Stiu ce ne asteapta, cat va fi de bine....asa ca nu mai am rabdare !
    Te tzuc !
    No shhhhhiiiiiii....!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne-am si intors si astept cu nerabdare povestea ta cu muuulte poze din care sa iau si eu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alice ,este pentru a treia oara cand merg si iti soun drept nu m-am plictisit de Alba-Iulia.Intotdeauna apare ceva nou de vizitat.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sidonia, acum traim cu amintirile si cu gandul ca Bunul Dumnezeu ne va ajuta sa ne vedem si la anu.Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes