La buna revedere!

 Inainte de a incepe povestea  hai sa facem cunostiinta cu personajele:
Stela Burcea...............nu o mai vazusesn de peste 20 de ani,de la intalnirea de 10 ani(din pacate singura noastra intalnire).


Camelia Popazu.....................hmm........cred ca au trecut vreo 7-8 ani cand ne-am intalnit intamplator in masina 105.
Vali Nita...............nici pe ea nu am mai vazut-o  cam de 6-7 ani..


Mirela Roman................cu ea ma vad mai des ,ultima data cred ca ne-am intalnit pe la sfarsitul acestei iernii...............dar vorbim mai des la telefon.


Sa ciocnim in cinstea acestei intalniri.

Asa............deci ........cum s-a ajuns la aceasta intalnire..................pe nepusa masa asi spune.........Startul a fost dat de Camelia care i-a gasit numarul de telefon pe net al Mirelei......a sunat-o si printre altele a intrebat-o cu cine mai tine legatura.Ia de la Mirela numarul de telefon al lui Vali,o suna si..............Vali propune o intalnire.Ne suna si ne intreaba daca suntem de acord...........am zis cu toatele un DA hotarat.!Vali ne-a spus ..................sper ca nu v-ati pocait, ca v-eti bea ceva asa ca ar fi indicat sa nu veniti cu masinile..............misiune indeplinita!

Am fost colege de liceu.............si nu ne vazusem de ani buni.
Sambata ce tocmai a trecut , la orele 18 ne-am dat intalnire in fata Ateneului Roman iar apoi ne-am indreptat catre Terasa Roberto's on la Strada(hotel Hilton),unde am povestit , unde am depanat,unde ne-am adus aminte ,unde am barfit,unde am facut poze si unde ne-am delectat cu ceva specialitati italienesti.
Sa vedem cateva poze cu noi:




Ce am servit:

Sardine marinate la gratar.

Biban(lup) de mare in hartie pergament.

Inghetata de fructe de padure cu bezea.

Sorbet de lamaie.

Si bineinteles ca am ciocnit si un pahar de vin rose.
Se facuse aproape de ora 23 si tot mai aveam cate ceva de povestit numai ca mie imi era cam teama ca nu mai am cu ce ajunge acasa(nu stiam pana la ce ora circula mijloacele de transpot in comun iar un taxi nu prea imi venea sa iau la ora aia.........cu toate ca pana la urma am facut-o).A fost o seara minunata si ne-am propus sa ne mai intalnim si altadata..........dar cat de curand ..........adica sa nu lasam sa trecem de 70 de ani.............hahaha.
Pe curand!

2 comentarii:

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes