Parada alternativa de 1 decembrie pe aerodromul din Sirna

La multi ani Romania!
La multi ani tuturor romanilor!


Anul acesta,pentru prima data ,ziua Romaniei am sarbatarit-o la aerodromul Sirna.Ne-am bucurat atat ochii cat si sufletul ..........si ca sa nu ziceti cumva ca exagerez va las in compania pozelor care vorbesc mult mai bine decat mine.
O poza mai mult decat sugestiva pentru ziua nationala.
Domnul Sebastian Radu..de la Pilot Magazin......................organizatorul evenimentului caruia ii multumesc pentru invitatie  si nu in ultimul rand pentru minunata zi pe care ne-a oferit-o!
Trebuie spus ca evenimentul a fost primul de acest gen din Romania iar  buna organizare a acestuia  si-a adus contributia  Primaria Sirna si Consiliul Judetean.

Cu Sebastisan Radu si Bayar Ali.
A fost prezent la eveniment si domnul Radu Berceanu.
    Vinaria lui Tudor ne-a delectat cu vin fiert.
   Doamna Mirela savurand  vinul.
E bine sa fii copilot,asa-i?:))
In neputinta de a bea vin:)) eu ma delectez cu o cafea fierbinte.
Avem si muzica!
   Incepe demonstratia!(foto Catalin Udrea)





  A fost un moment care m-a impresionat si mi-a placut foarte mult............drapelul Romaniei este adus de  sus de catre pilotul parasutist Eugen Botezatu.
 Felicitari domnule Botezatu!
Nu-i asa ca sunt frumoase?..............avioane ultrausoare.





Un vis devenit realitate..................un vis implinit.






Dupa cum se vede pe bord aici zburau cu 100km /ora.
   Asa se vede de sus ......................ne spune George!


Se pare ca manuieste bine si arbaleta!

Cu vecinul si prietenul nostru .

Eu m-am rezumat doar la a face poze.
Moi e toi!
Este o bucurie mare si pentru noi sa fim aici.................Mirela si Almira!
Bravo fetelor!
Bravo si lor, celor care au venit aici pe bicicleta.

Alaturi de un ofiter imbracat in uniforma germana.
Asociatia de reconstituire istorico-militara Deutsches Freikorps ne-a dus cu gandul  in urma ,mai exact in anii celui de-al doilea Razboi Mondial, atunci cand soldatii germani se aflau in aceasta zona, rolul lor fiind sa apere rafinariile Ploiestiului de atacatori.


Cantac ,joc si voie buna cu trupa de dansuri a comnunei.
Si ce mai fierbea fasolea in ceaune.
Ce bine arata..........si ce buni au fost!
Nu au lipsit nici micii.(foto Bayar Ali)

Sunt mandra ca sunt romanca!.................si voi,asa-i?

18 comentarii:

  1. Bravo Medy si George! Ati fost la un eveniment deosebit! Felicitari copilotului!
    Si eu sunt mandra ca sunt romanca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce parada frumoasa!! Medi draga, ai luat parte la un eveniment tare frumos. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,Paula a fost ceva nou atat pentru mine cat si pentru George!
      Pup!

      Ștergere
  3. Felicitari, a fost superrrr

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce parada frumoasa.. Din pacate nu am stiut ca a fost la Sirna :( era foarte aproape de mine.. as fi venit si eu!
    Ma bucur ca vati simtit bine si ca unii dintre voi, vati indeplinit si niste vise :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce m-as fi bucurat sa fii si tu acolo Simona dar sa fim sanatosi si poate la anu'.
      Seara minunata sa ai!

      Ștergere
  5. Medi, poze cât o mie de cuvinte. Bravo>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parinte, pozele zic eu vorbesc mult mai bine decat mine.
      Seara luminata!

      Ștergere
  6. Am venit si eu sa vad pe unde ai fost;foarte frumos bravo Medi si ma bucur pentru tine si sotul tau(sper sa nu gresesc)!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc ,Lulu!..................da,george este sotul meu,nu gresesti!

      Ștergere
  7. Va salut multumim ca ati fost prezenti, stima ofiterul german cu mg42 din poza

    RăspundețiȘtergere
  8. După cum am spus și ieri, îmi place că a devenit o tradiție să vă duceți la Sirna.
    Vă pup și să puneți poze și la anul!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes