Week-end intre prieteni

Nici ca se putea un  titlu mai bun................nu,nu-mi apartine ,l-am "furat" de la organizatorii care au dat startul acestui concurs si l-am folosit pentru ca mi s-a parut mai mult decat potrivit.
Cu marea majoritate ma cunosteam de la intalnirile anterioare,dar cu toate acestea emotiile au fost si de data aceasta prezente.Cei pe care i-am cunoscut cu ocazia acestui eveniment s-au integrat atat de bine incat  am format cu totii o minunata familie a bucatarasilor.
Deci..............in urma concursului, Delaco a desemnat 11 bucatrasi castigatori-Merisor67, Constelatialeu, RuxyRux, Ina, Panacris, Simona72, Bunica, Mihaelar, Medioto, Motanlaoale, Gurita_ta. Ne-am adunat cam de prin toate colturile tariit...........Bucuresti,Brosteni,Fetesti,Hunedoara,Campina,Pitesti,Brasov,Campia Turzii.
Fiecare castigator si-a luat partenerul din dotare si la sfarsitul saptamanii trecute a poposit la  Casa Mara (gazda noastra) din Slanic Prahova unde Radu Popovici ne-a incantat papilele gustative cu bunaciuni alese,baza fiind branzeturile.
Sponsorii acestui eveniment au fost Delaco, Halewood România , CampingGrill.ro precum si  Agricola Bacau. carora le multumim!
Veselia,buna-dispozitie  si sarmul fiecaruia in parte si-au spus si de data aceasta cuvantul.
Si au fost si surprize..................una dintre ele a fost Gaby care impreuna cu minunata ei familie ne-a surprins mai mult decat  placut cu prezenta lor ,vineri mai pe la apusul soarelui.
Iar sambata surprizele au continuat .................a sosit Padre insotit de Liliana,sotia lui, si de fiica acestora Maria.
Mai pe dupa-amiaza o alta surpriza ...........mare,mare si placuta a fost aparitia Boss-ului de pe Bucataras.ro insotit de a sa sotie Irina ..................si acestia nu au sosit cu mana goala ,i-au adus  pe Oana si pe Catalin.
Si surprizele nu se opresc aici...................a fost ziua lui Rux careia i-am cantat La multi ani! ,am servit cate o felie de tort si am ciocnit cate un pahar cu sampanie.
Trebuie spus ca o parte dintre noi am sosit de vineri seara la pensiune asa ca pe la apusul soarelui am pus de un gratar si am stat la un pahar de vorba.



Pentru ca nici  micul-dejun de sambata dimineata nu era inclus, atunci noi bucatarasi harnici cum suntem am incropit cateva delicioase platouri cu aperitive.

 Paine la metru!
Dupa micul -dejun ne-am pus in miscare .............. directia Salina.


In drumul de intoarcere  la pensiune ne tot intrebam ................oare ce ne-a pregatit Radu?
Sa vedem deci bunaciunile cu care am fost rasfatati sambata la pranz.
Dar inainte de asta trebuie sa spun ca s-a gatit pe 2 gratare Ascona 570MX  .
Ne-am asezat cu totii  la masa si asteptam cu curiozitate si in acelasi timp foame.
Deci................incepem cu brânză de capră (simplă şi cu ierburi aromate) cu roşii şi pesto.
   Urmeaza o delicioasa supă cremă de roşii acompaniata de  brânză Brie pe paine prajita.
   Rulada de piept de pui cu spanac, mozzarella şi caşcaval afumat, servită cu ciuperci


    Si la final................un delicios tort de lamaie cu mascarpone si crema Ceva fin.

Dupa aceasta masa copioasa unii au hotarat sa mearga in plimbare pana la Grota Miresii iar altii sa se odihneasca.
Dupa-amiaza de sambata ne-a adus alaturi alti bucatarasi dragi si alte bunaciuni culinare.

   Platou cu brânzeturi Castello Blue, Emmentaler, Camembert, Brie şi dulce-de-iute

    Dovlecei la gratar cu brânză de capră, oregano şi ulei de măsline extra virgin.
    Muschiuleţ de porc cu ceapă caramelizată şi cartofi la gratar.

Fructe marinate in brandy şi lichior, gătite la grătar, cu sos de brânzeturi fine, aromatizate cu mirodenii şi stropite cu sirop de nuci verzi.

   Si asa cum am  spus si mai sus a fost ziua lui Rux.....................La multi ani cu toate cele bune draga mea!
   Am chefuit pana noapte tarziu dupa care ne-am retras fiecare in camera lui.
   Ultima zi........................duminica dimineata.....sau ............"dimineta pe racoare":)):)):))
   Salata de roşii cu lăptuci şi frunze, cu miez de lapte.
    Platouri cu branzeturi şi mezeluri
    Dulceţuri, unt, oua fierte,castraveti cu marar si ulei de masline,ceai,cafea ,chifle..........de toate pentru toti.
 Nu au lipsit nici dulciurile care ne-au fost oferite de catre Simona si Cleme....................trebuie sa spun ca si  Gaby ne-a servit un chek pufos si aratos si pe deasupra cu multa nuca insa am ratat sa il pozez!!!


Si toate aceste bunaciuni au fost stropite cu vinurile oferite de Halewood Romania.
Ufffffffffffffffffffff.............era sa uit..............................nu au lipsit nici paparazzi:)):)):))

Dupa micul dejun de duminica dimineata ,am mai stat putin la povesti dupa care fiecare a mers in camera sa-si faca bagajele......................a urmat finalul.................pupaturi,imbratisari si gandul,speranta unei alte intalniri.
Pot sa inchei spunand ca aceata intalnire  a fost asemeni unui triunghi cu trei laturi perfect egale  si cand spun asta ma refer la delicioasele preparate, la minunatele vinuri si nu in ultimul rand la voia buna, deja cunoscuta  a bucatarasilor.
Si acum chiar inchei aducand  multumiri Boss-ului de pe Bucataras.ro,tuturor sponsorilor si nu in ultimul rand lui Radu Popovici,cel care ne-a facut o sedere tare placuta la Casa Mara!
Drum bun dragi bucatarasi !

15 comentarii:

  1. Deja mi-e dor si de-abia astept urmatoarea intalnire!
    Frumos a fost!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumosii mei a fost o intalnire tare minunat. Ma bucur pentru voi. Va pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur pentru tine Maria,sunt convinsa ca locul si atmosfera a fost suuuper,te imbratisez cu drag,acolo nu am ajuns inca desi ma plimb si eu destul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este tare aproape de Otopeni,Geta!
      Te pup si te imbratisez cu mare drag!

      Ștergere
  4. Minunat moment...minunata intalnire...minunati oameni! Te imbratisez si-ti multumesc din toata inima.... Ruxy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu spun ca si tine Rux...................totul a fost minunat!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  5. Asteptam aceasta postare pentru ca stiam ca au fost clipe minunate ! Avem experienta acestor intilniri de multi ani, asa cum bine sti tu Medi !
    Este minunat sa te intilnesti cu oameni dragi si sa ai convingerea ca va cunoasteti de o viata...
    Minunate poze ai postat Medi si nu era pacat, daca ai fi scris cine era in poze ....pentru ca noi "gustoasele" nu ii cunoastem pe toti bucatarasii.....sau poate ei nu au vrut sa fie recunoscuti si de alta lume......
    Medi draga cu drag ma gandesc ca mai este o luna pina am sa te string cu drag in brate si pe tine si pe George.
    Va imbratisez si va tzuc cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sidonia,s-a expuizat si intalnirea noastra!
      Dar este frumos ca ramanem cu niste amintiri pe care nu le putem uita niciodata!
      Pup si imbratisez cu mare drag!

      Ștergere
  6. Medi, foarte frumos! Si ca de obicei, super talentul tau de a povesti. Parca as fi fost si eu cu voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doina, scriu ceea ce am trait in acele momente.
      Ma bucur ca ti-a placut !
      Seara buna si pupici!

      Ștergere
  7. Ca de obicei postarile tale ma fac sa simt parfumul si dulceața unor astfel de întâlniri si sa ma facă sa-mi doresc sa ma alătur.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes