Fissler by Kika-Excelenta in bucatarie

Dupa ce v-am "stresat"  ..........hahaha................cu  " daca va place va rog sa votati" ,iata ca a sosit si ziua finala cand  in urma deliberarilor am vazut ca sunt pe podium ...........hihihi.......deci...............am castigat!
Ce?...................o oala sub presiune de 4,5 l marca Fissler..................de-abia astept sa o pun la munca.!
Tuturor celor care mi-au fost alaturi, care m-au sustinut,care au apreciat ceea ce am " confectionat" le spun un mare ..............MULTUMESC!
Decernarea premiilor a avut loc la magazinul Kika-Militari si a fost insotita de un show culinar prezentat de Chef Gheorg.In compania a doua dintre castigatoare(Aliz si Carmen) acesta ne-a delectat cu o salata de fructe putin alcolizata.............mmm.................buna,buna,tare buna,cu clatite cu un minunat sos caramel,cu piept de pui cu  ciuperci in  sos alb(un amestec de smantana grasa si branza topita............wow.........o adevarata bomba calorica.............hahaha).................. iar atractia culinara a dupa-amiezii a fost gulasul gatit de catre blogarita Aliz Ianosi.Sa nu credeti ca doar noi am papat din aceste bunaciuni,au fost invitati sa guste toti cei care se aflau in magazin si bineinteles cei care ne-au insotit pe noi.
Mie mi-au tinut companie-cumnata mea Ioana, verisoara mea Camelia si nepoatele mele Elena si Roxana!Si lor le multumesc ca m-au sustinut si au fost alaturi de mine!
Premiile au fost inmanate de catre reprezentantul Fissler, domnul Panti Sorin caruia ii multumesc si totodata il felicit pentru initiativa acestui concurs , pentru organizare acestui show si nu in ultimul rand pentru minunatul premiu!
Dar hai sa trecem la fapte.....................deci......cum a aratat clasamentul ......................locul 1.Aliz Ianosi (http://www.scrie-n oale.blog spot .com)

Locul 2 Retata castigatoare:Rulada de porc in sos de rosii

http://www.gatestesanatos.ro/Fissler-by-kika-excelenta-in-bucatarie/rulada-de-porc-in-sos-de-rosii.html...................adica EU!
Locul 3  la egalitate,Carmen Dobrica http://savoareabucatelor.blogspot.ro/ si  Diana Tincu(http://adniasblog.blogspot.ro/).
Si acum sa va prezint premiantele,de la stanga la dreapta.................Carmen,Aliz,Eu si Diana.
Reprezentantul Fissler ,domnul  Panti Sorin!
Aliz si domnul Panti!
    Emotii,emotii..........Chef Gheorg anunta premiul 2!!!

  Mare bucurie mare!!!

Vizibil emotionata ........Diana.
Diana si Eu ..........ce ne-am mai batut .........hahaha.............pe like-uri!!!
In cele din urma juriul a decis pe ce treapta urca fiecare.
 Intre 2 clatite merge si o poza:))
Mda,da,da..............la masa de lucru!
Stiti ce a " confectionat " Aliz in acea oala ?..................va las sa ghiciti sau va spun eu?.............biiiiiiiiiiiiiiiine................fiiiiiiiiiiiiiiie............va spun eu................o minunatie de gulas.
   Asteptam cu totii ca Aliz sa zica..................gata.............final de gulas:))
Sfariie pe plita pieptul de pui in sos alb.

Dar haideti sa nu va mai tin in suspans si sa va arat oala minune ........arata bine,nu?.................sa vedem insa ce stie sa faca:)):)):))
A fost o dupa- amiaza placuta ................si astept repetarea experientei...............hihihi.

21 comentarii:

  1. Felicitari draga mea...Tine-o tot asa...Te pup si iti doresc un Craciun fericit alaturi de cei dragi !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari draga mea Medi, sa o folosesti cu placere, te sarut dulce si-ti doresc mult succes in continuare si un Craciun plin de bucurii si impliniri frumoase :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce placere sa-mi treci pragul bucatariei,Anastasia.Multumesc frumos scumpa mea!

      Ștergere
  3. sa stii ca tare mult ma bucur ca ne-am cunoscut si sper sa ne mai intalnim si la alte decernari de premii...la cat mai multe:)))
    P.S. ce bine arata pozele tale, ale mele au iesit mai in ceata, asa...ca erau mai de la distanta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Medi scumpa, ma bucur pt tine, sa ,,confectionezi ,, papa bun mereu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari din toata inima draga prietena si sarbatori Fericite!
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos scumpa mea ,Mihaela!
      An Nou cu toate cele bune iti doresc!

      Ștergere
  6. Felicitari draga Medi si Sarbatori Fericite!
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari ptr premiu si experienta avuta!! La cat mai multe! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari Medi!
    Ce articol fain.Bravo!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes