Drob umplut

Un altfel de drob.L.am vazut ,mi.a placut si mi.am zis ca trebuie testat.Si asta am facut de Paste!

Ingrediente
550 g piept de pui
4 fire de ceapa verde
4 fire de usturoi verde
1 legatura patrunjel verde
2 oua
2 oua fierte
2-3 linguri ulei
sare
piper
8 felii bacon crud uscat
3 linguri crema de branza
4 felii cascaval
Mai avem nevoie
1 ou pentru uns drobul
cateva fire de patrunjel verde
ulei pentru uns forma
faina pentru tapetat forma
Mod de preparre
Tocam carnea si odata cu ea ceapa, usturoiul si patrunjelul verde curatate si spalate.
Condimentam dupa gust cu sare si piper.
Punem amestecul intr-o cratita si adaugam 2-3 linguri de ulei.
Dam la foc potrivit si tinem pana ce carnea isi schimba culoarea.
Treagem de pe foc si lasam sa se racoreasca.
Batem ouale si le incorporam in amestecul de carne.
Intr-o tava(eu am folosit una de chec)unsa cu ulei si tapatata cu faina asezam umplutura (mai pastram 3-4 linguri)astfel incat in mijloc sa lasam un spatiu pentru umplere.
De jur impresurul spatiului lasat asezam feliile de bacon apoi punem crema de branza si apoi feliile de cascaval.


Acoperim cu amestecul de carne pastrat.
Curatam ouale fierte ,le taiem in doua si le asezam deasupra drobului,apasand usor cu degetele astfel incat jumatatile de oua sa intre in amestecul de carne.
Punem si cateva fire de patrunjel verde deasupra.
Bate bine oul si il turnam peste drob.
Dam la cuptorul preincalzit ,la 180 ,timp de aproximativ 30 min.
Scoatem drobul din cuptor si il lasam sa se raceasca in forma apoi il scoatem si il feliem.

Pofta buna!
Sursa de inspiratie https://www.facebook.com/G%C4%83te%C5%9Fte-Savuros-895083897292233/?fref=ts
Multumesc!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes