Paine taraneasca

Cea mai simpla reteta de paine.

Ingrediente
600 g faina
250 ml apa
50 ml ulei
1 lingurita rasa de sare
1 lingurita rasa zahar
600 g faina.....eu am folosit faina de la https://www.facebook.com/RaftulBuniciiRo/
10 g drojdie uscata
Mai avem nevoie
faina pentru vasul in care am pus aluatul la crescut,pentru infainat masa de lucru , pentru tapetat forma si pentru presarat deasupra aluatului
Mod de preparare
Am facut aluatul la masina.
Am pus ingredientele in ordinea scrisa mai sus.
Am setat masina pentru programul aluaturi si cand s.a oprit am scos aluatul din masina,l.am pus intr-un vas in care am presarat putina faina,am acoperit vasul cu un prosop de bucatarie si am lasat aluatul la crescut pana cand acesta si-a dublat volumul.
Dupa ce aluatul a crescut il scoatem pe masa infainata si framantam pana obtinem un aluat nelipicios.
Formam o bila din acest aluat pe care o asezam in tava .....eu am asezat.o intr.o forma rotunda de yena pe care am tapetat.o cu faina.
Lasam la crescut pana cand volumul aluatului se dubleaza.
Facem,cu ajutorul unui cutit,cateva crescaturi in aluat si presaram deasupra aluatului putina faina
Dam la cuptor la 180 timp de circa 40 min.


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes