Chec cu mere intregi si ciocolata

Mda.....merele nu sunt printre fructele mele preferate dar in prajituri imi plac ,asa ca m.am gandit ca acest chec ar fi pe gustul meu si bineinteles al familiei mele.

Ingrediente
Pentru aluat
125 g unt
60 g zahar
2 oua mari sau 3 mici
150 g faina
80 g ciocolata cu lapte
2 plicuri zahar vanilat
1/2 plic praf de copt
1 fiola esenta de rom
un praf de sare
Mai avem nevoie
3 mere
3 batoane de scortisoara
faina pentru tapetat forma
faina pentru tavalit merele
ulei pentru uns forma
zahar pudra pentru pudrat checul
Mod de preparare
Spalam merele si scoatem casuta.
Asezam merele pe o farfurie si dam la cuptorul cu microunde pentru circa 6-7 min.
Scoatem merele din cuptor si le lasam sa se raceasca dupa care le pudram cu faina si asezam cate un baton de scortisoara in lacasul scobit.
Cat timp merele se racesc ne ocupam de aluat.
Amestecam zaharul cu zaharul vanilat.
Mixam untul cu zaharul (adaugat in ploaie) pana obtinem o crema.
Separam galbenusurile de albusuri.
Adaugam galbenusurile si mixam incontinuare.

Albusurile le batem cu un strop de sare pana obtinem o spuma fina si lucioasa.
Turnam albusurile peste crema de galbenusuri si amestecam.
Topim ciocolata pe foc sau pe baia de aburi ,o lasam sa se racoreasca si apoi o incorporam in amestecul de mai sus.
Adaugam si esenta de rom.
Amestecam faina cu praful de copt ,le cernem si apoi incorporam in aluatul de mai sus.
Ungem o forma de chec cu ulei si o tapetam cu faina.
Turnam aluatul in forma cu mere.
Dam la cuptorul preincalzit si coacem la o temperatura de 180 grade ,timp de aproximativ 30 min.(facem testul scobitorii pentru a ne asigura ca este copt checul).
Cand checul este gata copt ,scoatem forma din cuptor si lasam sa se raceasca apoi il pudram si putem felia.


Pofta buna!





2 comentarii:

  1. am facut cu pere de curand, o sa incerc si cu mere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucura vizita ta,Coco!Mi.ai dat o idee...am sa fac si eu cu pere!Sa ai spor si sa stii ca merita sa.l testezi.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes