Compot de struguri albi

Nu sunt eu mare mancatoare de fructe dar strugurii ii ador.
Si pentru ca avem struguri in curte nu era pacat sa nu pun pentru iarna cateva borcane cu compot mai ales ca procedeul este unul foarte usor?Si pe deasupra ,la cules de struguri,am avut un ajutor de nadejde in persoana lui Raducu.

Ingrediente
boabe de struguri(eu am folosit struguri albi)....este de preferat sa se foloseasca struguri de aceiasi culoare,soiurile nu au importanta.
zahar(eu am folosit 1 lingura rasa la un borcan de 800 ml si asta din doua considerente.....strugurii au fost foarte dulci si pe deasupra prefer dulceata strugurilor decat a zaharului)
zahar vanilat-1 plic la un borcan de 800 ml.
apa
Mod de preparere
Desfacem boabele de struguri de pe ciorchine si le spalam.
Se aseaza boabele in borcan.(daca dorim sa avem mai mult compot punem boabe de struguri pana la jumatatea borcanului sau putem umple borcanul cu struguri in cazul in care dorim sa avem mai multe fructe).
Se adauga zaharul,zaharul vanilat si apoi apa(pana la gatul borcanului).
Capacim.
Asezam borcanele intr-un vas pe fundul caruia am pus cateva prosoape de bucatarie.
Se adauga apa in vas pana la gatul borcanelor si se da la fiert la foc mediu. Din momentul in care apa a inceput sa fiarba se lasa pe foc 20 de minute.
Tragem vasul de pe foc si lasam la racit in apa in care au fiert.
Usor,ce spuneti?

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes