Ciorba de stevie cu omleta

Nu poate trece primavara fara o astfel de ciorbica.
Am trimis'o pe mama, deci, la verisoara mea Camelia sa culeaga stevie si apoi  m-am apucat de treaba.

Cu toate legumele proaspete a iesit o nebunie de ciorba.
Este o varianta mai light adica legumele le-am fiert, nu le-am calit ,in schimb am imbunatatit.o cu omleta.
Ingrediente
circa 600 g stevie curatata
3 fire ceapa verde
2 morcovi
1 pastarnac
1/2 telina mica
1 ardei gras rosu
500 ml bors(depinde cat de acra doriti)
250 ml suc de rosii(facut in casa....un suc concentrat si dulce.....tare bun!)
2-3 fire leustean
sare
piper
Pentru omleta
6 oua
sare
piper macinat
3-4 fire patrunjel verde
ulei
Mod de preparare
Curatam stevia indepartand nervura principala a acesteia si apoi o spalam frunza cu frunza.
Curatam si spalam legumele.
Morcovul,pastarnacul si telina le taiem cubulete mici si le punem la fiert intr-o oala cu apa(circa 3 l) in care am pus un strop de sare.
Lasam sa fiarba circa 10 min dupa care adaugam  ardeiul, taiat si el cubulete.
Lasam inca 10 min la fiert si adaugam ceapa si stevia taiate marunt .Completam cu apa daca aceasta a scazut.
Se lasa la fiert pana ce toate legumele sunt bine fierte apoi se adauga sucul de rosii.
Fierbem borsul separat si il adaugam si pe el odata cu sucul de rosii.
Adaugam si leusteanul taiat marunt ,potrivim dupa gust de sare si piper si lasam ciorba sa dea in cateva clocote apoi targem de pe foc.
Facem o omleta ......batem ouale cu sare si adaugam patrunjel verde taiat marunt.Condimentam cu piper.Amestecam.
Incingem o tigaie in care am pus putin ulei si punem amestecul de oua la prajit.Cand omleta este gata o scoatem cu ajutorul unei spatule pe un tocator si o taiem felii.
Adaugam omleta in ciorba , amestecam usor,lasam ciorba sa se racoreasca un pic dupa care...................poftiti la masa!......................pofta buna!
Mie imi place calda dar poate fi servita si rece.


Pofta buna la masa!









2 comentarii:

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes