Briose cu ton si varza de bruxelles


Ingrediente
200 g faina
200 ml lapte
3 oua
200 g cascaval ras
80 ml ulei
1 conserva mica ton in ulei
1 praf de copt
marar uscat
sare
piper macinat
12 buc varza de bruxelles


Mod de preparare
Punem la fiert in apa cu sare si putin ulei varza de bruxelles.Fierbem circa 7-8 min dupa care scoatem varza si o lasam la scurs.
Punem ouale intr-un vas ,le amestecam cu un praf de sare si apoi le batem cu telul.Adaugam pe rand laptele,cascavalul si uleiul.Amestecam.Adaugam si tonul(eu nu l-am scurs)
 apoi faina pe care am amestecat-o in prealabil cu praful de copt.
     Condimentam dupa gust cu sare si piper.
     Tapeteam formele de briose cu hartii pentru briose si le umplem pe jumatate.
     Adaugam in fiecare cate o varza de bruxelles si acoperim apoi cu compozitia de ton.


    Preincalzim cuptorul si apoi dam la cuptor la 180 grade timp de circa 20 min.
    Scoatem din cuptor, lasam sa se raceasca ,le scoatem din forma si apoi.....pofta buna!



Pofta buna!

6 comentarii:

  1. O idee minunata draga Medi ! Sunt sigura ca s-au topit din farfurie, asa calde. Nu le-ai facut un sos ?
    Si eu am facut asa ceva dar cu....bulete de cascaval in mijloc.
    Te tzuc fata draga !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu le-am facut cu sos dar cred ca un acompaniament de sos ar fi mai mult decat binevenit.Multumesc de idee.
      Pup cu drag!

      Ștergere
    2. Nu, nu le-am facut cu sos dar cred ca un acompaniament de sos ar fi mai mult decat binevenit.Multumesc de idee.
      Pup cu drag!

      Ștergere
  2. O minunatie!
    Un an frumos sa ai draga mea!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes