Varza dulce la cuptor-de post

Departe de a fi una din mancarurile mele preferate ................. nu inseamna insa ca nu o "confectionez" ......dar asta ceva de genul "mai rarut ca-i mai dragut".................hihihi.
Si imi place,neaparat, acompaniata de mamaliguta si un ardei iute.


Ingrediente
2 verze potrivite
1 pahar cu vin alb
1 cana bulion
 ulei
1 lingurita boia de ardei dulce
cimbru uscat
marar proaspat
1 ardei gras rosu
2-3 fire de ceapa verde sau 1 ceapa uscata
sare
piper macinat
1 ardei iute
Mod de preparare
Taiem  verzele fideluta, saram si apoi  framantam bine cu ajutorul mainilor pana cand varza se inmoaie. Asezam varza astfel taiata intr-o cratita mai inalta  si adaugam cimbrul, mararul taiat marunt,boiaua,ceapa taiata marunt,ardeiul gras taiat cubulete mai mari  si condimentam cu piper macinat.Stropim cu putin ulei ,adaugam  bulionul( pe care l-am diluat cu  apa-cam jumatate de cana) si ardeiul iute pe care il crestam pe verticala in doua.Amestecam bine cu miscari stanga /dreapta ale cratitei..Dam la cuptor avand grija ca din cand in cand sa mai amestecam cu aceleasi miscari stanga/dreapta(daca in acest timp scade lichidul din cratita mai putem adauga apa).Dupa circa 30min. adaugam vinul si lasam in continuare la cuptor  pana cand varza este bine facuta iar deasupra a prin o crusta  frumoasa.
Facem o mamaliguta si alaturi de un ardei iute va invit la masa.

Cine pofteste?....................cine doreste?

14 comentarii:

  1. Ce prezentare frumoasa!!!Exact pe gustul meu aceasta varza!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata pur si simplu BESTIAL! este si buna de mori ;)super, super arata, apetisant rau de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laaaaaaaaaaaaaaaaaura,scumpa mea a fost buna,buna,buna.......dar nu vreau sa iti fac pofta draga mea!
      Pup!

      Ștergere
  3. deci...eu poftesc...eu doresc... doua portii la fata(ca suntem 2 :P:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha........ai revenit!...............cu drag te servesc cu 2 portii........una pentru tine si una pentru bebe!

      Ștergere
  4. Frumoasa prezentare si delicioasa varza
    Pup si o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu vreau o portie... dubla!! :) Foarte fain si vasul..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu Simona,am inteles.......portie dubla si tie!
      Pup,pup,pup!

      Ștergere
  6. Eu vin sa servesc ca imi place mult.O duminica placuta.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place tare mult manmcarea asta, arata si tare bine...si e de post, de retinut si facut cat de repede! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paula, ti-o recomand............usor de facut ,bun de papat!
      Pup!

      Ștergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes