Pastrav "imbracat"in bacon

Exista multe moduri de a pregati acest peste............traditional adica prajit ,acompaniat de mamaliguta si mujdei de usturoi,pe gratar, la aburi sau la cuptor.Eu am ales de data aceasta varianta la cuptor ,"imbracat" in bacon.
Haideti sa vedem despre ce este vorba.

Ingrediente
4 bucati de pastrav
20 de felii de bacon feliate subtire
3-4 catei de usturoi
zeama de lamaie
ulei de masline
marar verde.
sare
piper
Mod de preparare
"Confectionam" o maioneza de usturoi din usturoiul zdrobit peste care adaugam putina sare ,apoi ulei de masline si zeama de lamaie.Amestecam bine pentru o buna omogenizare si potrivim de sare si piper.
Pestele curatat,spalat si scurs il ungem bine,bine atat la exterior cat si pe interior cu acest amestec."Imbracam" fiecare bucata de peste cu felii de bacon de la cap pana la coada(eu am folosit cate 5 felii de bacon pentru fiecare bucata de peste in parte).Asezam bucatile de peste pe gratarul unei tavi in care am pus o cana cu apa si dam la cuptor la foc potrivit.Tinem pana cand pestele este bine facut iar baconul frumos rumenit.
Am servit alaturi de o garnitura cu 2 feluri de cartofi.............cartofi aurii si cartofi la cuptor.Asezonam cu marar verde.
Pofta buna!

20 comentarii:

  1. Diamond, ma bucur ca iti place si ma bucura si vizita ta.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca este pe gustul tau Dia atunci fug repede sa te servesc cu o portie.

    RăspundețiȘtergere
  3. HAHAHA............facem Cristina,cum sa nu.
    Pup si seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa cevaaa...sa-ti musti degetele, nu alta!! puup

    RăspundețiȘtergere
  5. Deliciu!! Ii sta bine pastravului cu hainutele alea ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca intru la tine pe blog, normal ca voi gasi...peste , nu ????Dar nu-mi pare rau , pentru ca arata tare, tare bine.....
    Bravo tie !
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  7. Am udat tastatura! Arata senzational de bine! Sigur voi incerca reteta pentru ca suntem ''fan'' pastrav!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum sa ratez asa delicatesa!!!!Mmm, nu am mai mancat demult peste:)Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Liana, nu-ti mai musca degetele............hahaha........ca te servesc imediat cu o portie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uffffffffffff...........ce rau imi pare ca nu te pot convinge sa mananci peste Sidonia.
    Pup si duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Top Cuisine avec Lavi ,multumesc frumos!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Inca un fan peste.........pup,Licuta si hai la masa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi imaginez ce bun e si baconul ii da un pic de grasime ca pastravul e un peste slab si usor uscat,pestele e carnea mea preferata ,de la aia micii pina la crapul gras.
    Usturoiul e suuuuper in asociere cu orice dupa pararea mea,eu mai pun si cimbru la puiul facut pe jar,peste cartofi presar rozmarin dar nu place oricui ,ex. copiilor mei,felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Da ,Geta si mie imi place foarte mult pestele si asa cum spui tu imi place si pestele mare dar si cel mic........peste sa fie ..........hahaha.
    Multumesc de vizita si comentariu draga mea!
    Te mai astept cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes