Ciorba de fasole pastai


Nu am calit nimic,nu am adaugat smantana,nu am facut rantas,nu am pus afumatura.............si cu toate acestea a iesit minunat de buna!O ciorbica mai dietetica al carui gust a fost dat de  legumele  proaspete-fasolea tocmai ce o culesese verisoara mea Ionela din gradina,cartofii noi,leusteanul rupt cu putin timp inainte de a-l adauga in ciorba ,sucul de rosii  "confectionat" de mama anul trecut si tocmai scos din beci  si bineinteles borsul care da aroma si savoare unei ciorbite si acesta  de-abia facut de mama .                                                              

Ingrediente
400 g fasole pastai (eu am avut galbena)
3 cartofi
1 ardei rosu
2 morcovi
1 pastarnac
1 ceapa
1 cana cu bors
leustean verde
1 cana suc de rosii
1 lingura de ulei
sare
Mod de preparare 
Se curata,se spala si se taie rondele atat  morcovul cat si pastarnacul si se pun la fiert in apa cu sare.Adaugam si ceapa curatata (eu o las intreaga si apoi cand este fiarta o scot).Lasam sa dea in cateva clocote si apoi adaugam pastaile  de fasole pe care le-am curatat si le-am rupt in bucati mai mici..Daca este cazul mai adaugam apa. astfel incat aceasta sa depaseasca nivelul legumelor.Cand legumele sunt pe jumatate fierte adaugam ardeiul rosu taiat cubulete si cartofii curatati si taiati  in sferturi.(eu am avut cartofi noi nu pra mari).
Intre timp ne ocupam de bors.........il strecuram,il punem intr-o craticioara si lasam sa fiarba circa 5-10 min..Pentru un gust deosebit punem in bors cateva frunze de leustean.
Dupa ce au fiert toate legumele,scoatem ceapa si  adaugam sucul de rosii,uleiul ,borsul si potrivim de sare . .Lasam sa dea in cateva clocote dupa care tragem de pe foc si servim calda asezonata cu leustean verde taiat marunt.Se poate servi cu smantana  si un ardei iute.
Se poate servi si rece,eu insa prefer calda!

Pofta buna!

20 comentarii:

  1. Mmm, cu pastai!!!Preferatele mele!Super buna!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac pastaile Licuta mai ales acuma proaspete.

    RăspundețiȘtergere
  3. vai si eu vreau..mi dor de o asa supica, cu legume de la buni din gradina:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bunatate. Sanatate curata ai in farfurie! Ne place ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. O bunatate de supa pe care eu o ador si simpla si cu smantana si cu rantas! Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Usoara pentru zilele astea calduroase, imi place tare muuult aceasta ciorbica, delicioasa si sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau si eu o ciorbita!Arata tare bine!xoxo

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine arata ciorbita asta! Fasolea verde imi place f mult! Bravo!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Te pup si eu si te invit la o portie ,Dia!

    RăspundețiȘtergere
  10. Just me, te astept si te servesc cu mare drag!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Rocs,imi plac mancarurile de sezon,mai ales acestea de primavara-vara.

    RăspundețiȘtergere
  12. Alice,intradevar este o ciorbica minunata pentru zilele astea caniculare.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc,Paradis!Te servesc cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc,Poliana atat pentru vizita cat si pentru comentariu!Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes