Prajitura cu lamaie si iaurt

Pe cat de simpla pe atat de delicioasa....racoroasa,aromata,pufoasa....eu am facut-o intr-o saptamana de 3 ori asa de mult mi-a placut.

 Ingrediente
3 oua
70g unt
195 g zahar
320 g faina
1 pahar cu iaurt
3 pachetele de zahar vanilat
esenta de vanilie
1 lamaie mare zemoasa
coaja de la o lamaie
1 pachetel praf de copt
unt pentru uns forma
sare
Pentru decor
zahar pudra
nuca de cocos
Mod de preparare
Mixam bine ouale cu zaharul si sarea pana se albesc.Adaugam apoi pe rand -untul moale,zaharul vanilat ,esenta de vanilie,coaja de lamaie , zeama de lamaie si iaurtul.Amestecam bine dupa care incorporam usor,putin cate putin, faina pe care am amestecat-o in prealabil cu praful de copt.Dupa ce amestecam bine turnam compozitia rezultata intr-o forma (eu am folosit o forme de yena rotunda) pe care am tapetat-o cu unt.Cand este gata facuta(facem testul scobitorii)scoatem din cuptor,lasam sa se raceasca ,dupa care rasturnam cu grija prajitura (folosind eventual un cutit cu lama mai mare  pentru a se desprinde mai usor de pereti)pe un platou.Pudram  cu zahar pudra si nuca de cocos.
 Taiem felii triunghiulare si servim.
 Tare buna................mmm..........si daca nu ma credeti pe cuvant va invit la o portie.

 Pofta buna!

19 comentarii:

  1. Imi place lamaia foarte mult.Prajiturica aceasta este foarte buna si aromata.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata grozav!!!!Un 8 Martie fericit iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu siguranta o voi incerca! La multi ani draga Medi, sa ai o zi frumoasa si o primavara superba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmm, o feliuta este a mea!:)Pup si un 8 Martie cat mai fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Putin acrisoara si aromata ,asa este Dia.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc draga mea Aziz.Si tie o primavara frumoasa iti doresc!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc de urari ,Teo!Un Martie frumos si tie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc ,Cristina.Asemenea si tie iti doresc draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Aultumesc,Licuta!O primavara minunata si tie!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc!...........asemenea si tie Alexandrina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ionix scump si drag imi este dor de tine!Multumesc de vizita,multumesc de urari!Pup si imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca este delicioasa, arata tare bine!!

    RăspundețiȘtergere
  13. 7 martie 2012.... ia sa pui sa faci una proaspata :P:))) muah!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am ajuns prea tirziu ca sa-mi dai si mie o portie, dar nu-i nimic voi fi la urmatoarea !!! :)

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes