Rulada de mere cu aluat foietaj

Initial s-a vrut a fi  placinta dar pana la urma a iesit rulada.....hihihi........a fost tare buuuuuuuuuuuuuna!!!!!

Ingrediente
2 foi aluat foietaj
1 kg mere
un pahar cu zahar brun(cantitatea de zahar depinde si de cat de dulci sunt merele)
scortisoara
zahar vanilat
esenta de vanilie
1galbenus
mac
Pentru decor
zahar pudra
Mod de preparare
Lasam aluatul la dezghetat.Curatam merele de coaja,,indepartam cotoarele ,le taiem pe jumatate si apoi le dam pe razatoarea cu gauri mari.Intr-o cratita mai inalta punem merele la calit impreuna cu zaharul.La final adaugam scortisoara ,zaharul vanilat si  esenta de vanilie.Amestecam bine.
Desfacem  foaia de aluat pe masa infainata si cu ajutorul sucitorului o intindem putin .La unul din capetele foii punem cateva linguri generoase de mere
dupa care rulam
 iar punem mere
 si iar rulam ....am facut asta de trei ori.
Din cantitatea de mere pe care am avut-o mi-au iesit 2 rulade sanatoase.....hihihi.
Crestam ruladele usor din loc in loc(cat o felie), ungem cu galbenus ,presaram cu mac si apoi le asezam pe fiecare in parte in cate o tava unsa cu ulei si tapetata cu hartie de copt.
Dam la foc iar cand este frumos rumenita si bine facuta(facem testul scobitorii) scoatem,
lasam sa se raceasca ,pudram cu zahar si apoi feliem.

Pofta buna !

34 comentarii:

  1. Foarte buna rulada, si pentru ca imi plac cu adevarat retetele tale am si votat. Pupici si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna tare rulada! Sper sa ma mobilizez si eu dupa atata co ;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm! ce pofta de rulada mi-ai facut! :)
    Bafta la concurs! Azi ai de la mine voturile 199,130 si 115. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu sti ca eu sunt fan mere...asa ca pap tot ce vad.
    De votat, sti ca ai de la mine zilnic asa ceva.
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Super buna rulada si bafta la concurs!!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata tare bine rulada! Am votat!! Bafta multa!!
    Ps. cu retetele culinare ma gasiti aici http://cevabun-cevadulce.blogspot.com
    Pupicei si o seara placuta!!

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmmmmmmm ce bine arata,,,,,,,,,,,,,vreau si eu ,macar un colt mic,,,,,,,,,,,,pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Merele imi plac foarte mult.Delicioasa rulada.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Delicioasa si parfumata!
    pupici,o noapte usoara!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Faina rulada, dau si vot si pupici! E bine?

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai vai ce nebunie...si sa stii ca eu te votez...la greu...!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc frumos Nely.Si ma bucur ca retetele mele sunt pe placul tau.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Anto,cuma fost la Milano?Trec pe la tine sa vad ce ai mai "confectionat"
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Truedelights ,multumesc frumos pentru sustinere!Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sidy,multumesc,multumesc,multumesc!Ma recompensez cu o rulada cu mere,ok?....hihihi.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Gata Adela,ti-am gasit bucataria si chiar am savurat bunaciunile tale.
    Multumesc pentru sustinere!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Nadina, te servesc cu o felie draga mea.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Dia, ma bucur ca iti place .Te pup si eu si iti doresc o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ooooooooooooooo,mai mult decat atat nici ca se putea Corina...............multumesc frumos!
    Pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ruxy,esti o scumpa......stiu ca m-ai votat la greu ...hihihi....si iti multumesc din suflet.
    Pup cu drag scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes