Pipote de curcan la tigaie cu garnitura de cartofi aurii

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimplu..............)))...mai incet ca aud vecinii ar spune cineva...stiu eu cine....!!!!!

Ingrediente
500 g pipote de curcan
2-3 catei de usturoi
ulei pentru prajit
sare
piper macinat
Pentru garnitura
10 cartofi mai mici(am folosit mai mici ca sa pot sa-i fierb intregi...da mai bine in farfurie si in ...poza.....hahaha.....ma rog,asa zic eu)
ulei de masline
sare
cascaval ras
ierburi de provence
patrunjel verde
Mod de preparare
Pipotele se curata,se spala si apoi se lasa sa se scurga bine.Le condimentam simplu cu sare si piper .Incingem uleiul intr-o tigaie,punem pipotele adaugam putina apa (circa 1/2 pahar) ,usturoiul pisat si lasam sa fiarba in amestecul de apa cu ulei pana cand apa se evapora apoi lasam la prajit in ulei pana cand acestea sunt frumos rumenite.Scoatem pipotele si le asezam pe platou.
Asta-i tot cu pipotele.In timp ce pipotele sunt pe foc ne ocupam si de cartofi.Deci.....spalam cartofii,ii curatam si asa cum am mai spus, eu i-am lasat intregi.Punem cartofii intr-un vas ,acoperim cu apa .adaugam putina sare si cateva picaturi de ulei si lasam sa fiarba.
Cand sunt gata fierti scoatem cartofii din apa si ii asezam intr-un vas de ceramica (sau orice alt vas ) pe care l-am uns cu ulei de masline.Presaram sare,ierburi de provence si radem cascaval din abundenta peste cartofi.

Dam la cuptor si lasam pana cand cascavalul se topeste iar cartofii prind o culoare galben-aurie....mmm...ce buni sunt!!!
Deci.....concluzionam.....servim pipotelele alaturi de cartofii aurii asezonand cu patrunjel verde .

Pofta buna!

26 comentarii:

  1. Moammma cum arata.Ce pofta mi-ai facut.
    te pup cu drag si-ti doresc weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Absolut delicios !! Sunt innebunita dupa pipote si tartitze ;) Sa nu mai spui nimanui ;)) Cred ca-i o grozavie papica ta!! Super arata! Te pup si-ti doresc un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aiaiaiiii! Ce bunatati avem aici! :) Pup Medi draga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma faci sa vin la masa??Imi plac de mor:))Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. tii,ce bunatati aici prin farfuriile tale !

    RăspundețiȘtergere
  6. Super bune pipotele de curcan,,,,,,,,,,,,,,,mari ,carnoase.............minunatie ce ai gatit tu scumpa mea Medi,pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm ... excelent Medi , deja am inundat tastatura ; chiar nu stiam ca se gasesc si pipote de curcan , eu facand mai putin cumparaturile ... hihihi
    Wk pe sufletul tau , draga mea , draga .
    Diana-Onesta .

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac pipotele si la cum arata, chiar mi-ai facut pofta. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sarbatori fericite si tot ce iti doresti!
    La multi ani si mii de pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarbatori fericite, cu sanatate, bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  11. Fancy, retetele simple dupa parerea mea sunt cele mai bune....hihihi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu pup Micul si iti doresc zile frumoase .

    RăspundețiȘtergere
  13. Anto, bazeaza-te pe mine,nu voi spune...hihihi.Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Dia, eu te invitam la masa dar daca ai spus ca iti faci atunci invitatia ramane pentru alta data.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nadina, ce mai faci,imi era dor de tine.Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Heeeeeeeeeeeeeeei....Onesta,ma bucura vizita ta.Multumesc de vizita,multumesc de comentariu si te mai astept cu mare drag.Da se gasesc pipote de curcan .

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc,Alexandrina!Toate cele bune si tie!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes