Dovlecei umpluti cu cus-cus in sos de rosii

Reteta am vazut-o la Nadina si mi-a placut si cum arata si cum suna asa ca mi-am zis ca nu trebuie ratata.Am facut doar un dovlecel , numai pentru mine, deoarece George nu este "prieten" cu dovlecelul.In schimb eu am fost tare incantata si mi-a placut tare mult.

Ingrediente
1 dovlecel
2 linguri cus-cus
1 morcov
1 ceapa
2 rosii
50 g cascaval
unt cat o nuca
.ulei
sare,piper
Mod de preparare
Se spala dovlecelul, se taie in doua pe lungime si apoi cu ajutorul unei lingurite se scobeste.Condimentam cu sare si punem cele doua jumatati intr-un vas cu apa si lasam sa dea in cateva clocote pana cand dovlecelul incepe sa se inmoaie putin( nu trebuie lasat decat 3-5 min.)dupa care scoatem cu ajutorul unei palete si lasam la scurs.Intr-o tigaie sotam ceapa taiata marunt, morcovul dat prin razatoare si miezul de la dovlecel. Separat ,intr-un vas punem putina apa cu sare la fiert.Cand da in clocot tragem de pe foc si punem cus-cus-ul si untul.Amestecam bine si lasam acopertit circa 10 min. dupa care adaugam amestecul pe care l-am sotat , condimentam dupa gust cu sare si piper si amestecam.Lasam putin sa se racoreasca si intre timp intr-o tigaie cu putin ulei sotam rosia decojita si data prin razatoare. Punem intr-un vas jumatatile de dovlecel, le umplem cu compozitia de cus-cus peste care adaugam 1-2 linguri sos de rosii si apoi presaram cascaval din belsug.Sosul de rosii care ramane il turnam in tava si apoi dam la cuptor si tinem pana cand cascavalul se topeste si se rumeneste frumos. Un deliciu..........pofta buna!




Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Medi, vin la tine la masa, mie imi plac dovleceii, imi place si cus-cus. Arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super,,reteta salvata,,,,am sa o incerc,,,,pupp si duminica frumoasa in continuare!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Lenutica .Stiu ca iti plac asa ca esti invitata mea la masa.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela si eu am de gand sa o repet, imi place tare mult.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes