File de crap prajit cu mujdei de usturoi si mamaliguta

Este reteta care ii place cel mai mult lui George.

Cine nu a facut macar o data peste prajit......................toate gospodinele stiu aceasta reteta , eu nu voi face altceva decat sa va aduc aminte ca maine este dezlegare la peste si va invit la masa in cazul in care nu ati preparat si voi.
Deci, avem nevoie de 3-4 fileuri de peste(depinde cati suntem la masa),sare, faina,ulei pentru prajit.
Bucatile de crap se spala, se dau cu sare si se lasa sa stea o ora la frigider.Se zvanta cu un servet uscat si apoi se trec prin faina.Se rumenesc pe ambele parti in uleiul incins,apoi se scot pe un platou .Se poate servi alaturi de o garnitura dar eu am preferat cu mamaliguta si mujdei de usturoi.
POFTA BUNA!

7 comentarii:

  1. Moartea mea ..peste prajit!!!
    Si mie tot asa imi place ,cu mamaliga si mujdei.
    Multumesc pentru premii ..esti prea draguta cu mine!
    Deoarece le-am mai primit, te adaug imediat pe lista persoanelor care mi le-a oferit.
    o zi buna ..multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  2. mie pestele imi place oricum ar fi gatit.am totusi o pasiune pentru pestele prajit cu mamaliga.yummy

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place foarte mult Nicoleta.........mai ales daca este insotit de mamaliguta si mujdei de usturoi.
    Referitor la premii si eu procedez la fel in cazul in care ele mi-au mai fost oferite de catre altcineva.Sunt oferite cu drag si-mi face placere sa ma vizitezi.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarah si eu sunt fan peste..............pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine m-ai uitat? Mi-ai pastrat si mie o bucatica mica, mica?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mari, nu te uit niciodata pentru ca stiu ca iti place tot atat de mult ca si mine pestele...............pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes